Welkom bij onze jeugdcommissie

VACATURE Jeugdcommissie

We zoeken enthousiastelingen die graag willen helpen en met elkaar de jeugdcommissie willen vormen. Voor meer informatie, neem contact op met het huidige bestuur

Het ledenbestand van de vereniging Leeuwenbergh heeft een groot aantal actieve jeugdleden in de leeftijd van 4 tot 17 jaar. Bijna alle jeugdleden spelen competitie, dat kan zijn in de voor- en najaarscompetitie of voor de allerjongsten in de World Tour.
De jeugdcommissie vindt het belangrijk dat alle jeugdspelers zich thuis voelen op het park en spant zich in om een brug te slaan tussen de recreatieve- en de wedstrijdtennissers. Dit doet zij door activiteiten te organiseren die voor alle jeugdleden bestemd zijn. Naast de competities organiseert zij een openingstoernooi, een ouder-kindtoernooi en natuurlijk niet te vergeten de jeugdclubkampioenschappen.

De jeugdcommissie streeft er naar in goede samenwerking met de tennisschool en het sportcentrum de jeugd de mogelijkheid te geven in een prettige sfeer lekker te tennissen.

Op dit moment is er geen lid jeugdcommissie in het bestuur. Indien er vragen zijn, dan mag gemaild worden naar jeugd@ltcleeuwenbergh.nl.