Inloggen op de website

Onze website biedt vele mogelijkheden, alleen is het soms noodzakelijk om eerst in te loggen. Bijvoorbeeld om de ledenlijst en het clubblad te kunnen lezen via bovenstaande menuknoppen maar ook om de pagina's van de competitieteams te kunnen bekijken. Mocht je nog geen inlogaccount hebben, lees dan hieronder hoe dat in zijn werk gaat.

Omdat de website volledig geïntegreerd is met onze ledenadministratie, kan iedereen die lid is van onze vereniging en waarvan zijn of haar e-mailadres bekend is bij de ledenadministratie zichzelf registreren op de website.

Hoe gaat dat in zijn werk? Surf in een browser naar onze website www.ltcleeuwenbergh.nl en klik dan bovenin beeld op de knop "Inloggen"

Een paneel verschijnt waarin je kunt inloggen, maar aangezien je nog geen wachtwoord hebt, zal dat nog niet kunnen. Vul wel het e-mailadres in waarmee je bekend bent bij de ledenadministratie en klik in plaats van een wachtwoord op te geven op "opvragen?". Een knop "Verstuur nieuw wachtwoord" verschijnt. Klik op deze knop en een tijdelijk wachtwoord wordt naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Met dit wachtwoord (en het eerder opgegeven e-mailadres) kun je nu inloggen op de website. Als je dat doet, dan zul je direct zelf  een nieuw wachtwoord moeten instellen.

Nu heb je toegang tot alle afgeschermde delen van de site zoals de ledenlijst, je eigen persoonlijke gegevens, je eigen competitieteams en uitslagen (wanneer je tenminste competitie speelt) enz..

Mocht je ondanks deze instructie toch nog vragen hebben of tegen problemen aanlopen, neem dan even contact op met de ledenadministratie.

Clubapp

Sinds 2018 is de MijnKNLTB app niet langer beschikbaar. De KNLTB verwacht dat de clubs zelf een alternatief zullen aanbieden. Installeer daarom snel onze app op je smartphone en ontdek de vele mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld je competitieteam volgen, nieuwsberichten ontvangen, de ledenlijst inzien, een "tennismaatje" zoeken. Kies hieronder je appstore om onze Clubapp te downloaden.

Download iPhone app

Download Android app